VÄLKOMMEN!

 Hej och välkommen till min nya blogg! 
 
Jag tänkte starta min blogg genom att skirva ett inlägg om Kissie's nya bok " Hatad och Älskad"
Boken handlar om allt som man inte riktigt tagit del av så som bloggvärldens baksida och mycket mer. Jag köpte boken för några dagar sedan och har kommit x antal sidor i boken och jag tycker faktiskt att den är riktigt bra och intressant.
Jag själv har följt Alexandra( Kissie) ett tag och det var därför jag valde att köpa boken. Jag skulle starkt kunna rekomendra denna boken man får verkligen en inblick i hur det har varit i hennes liv och man får även mycket rolig fakta som tex hur bloggnamnet Kissie uppstod ocg mycket mer. Så jag tycker verkligen alla borde ta en stund till att läsa denna boken det är den värd. Jag köpte boken på Akademibokhandeln för 169kr!
 
Jag hoppas att ni kommer kolla in här lite då och då!
 
Bilden är från Kissie's blogg:)

Kommentera här: