Smink tips!

Hej i det här inlägget så tänkte jag tipsa och skriva mina tankar kring olika produkter!
 
1. Den första produkten är en ögonbrynsprodukt som är sjukt bra, jag själv använder den och har nog inte haft en bättre ögonbrynsprodukt än denna. Man får skarpa och fina bryn som ser naturligt och finnt ut, jag själv gillar inte för ifyllda bryn.
 
2. De här ett cream contour kit ifrån Anastasia och jag själv har testat denna en gång utav en kompis och tyckte den var bra men jag själv använder nog hellre ett vanligt contour kit i puder form. Men den funkar nog bra till dom som gillar att exprimentera med smink.
 
3,4,5. De här är NYX's soft matte lip cream och jag har en utav dessa och jag gillar verkligen den. De sitter kvar på läpparna och håller verkligen, jag har den första färgen och funderar på att beställa hem de andra pga att jag älskar dom.
 
Jag har också en rabattkod som är fall20.
HÖSTFAVORITER + RABATTKOD
 
1 | 2 | 3 | 4 | 5
 
Sponsrat inlägg


Kommentera här: