HÖST TAG!

Vad shoppar du mest i höst? Jag själv älskar att handla stickade och varma tröjor och så klart svarat jenas.
 
Vad ser du fram emot i höst? Jag ser så himla mycket fram emot höstlov, ska bli så skönt med lite ledigt och så klar julen men de kanske mer hör till vintern.
 
Gör du något med ditt utseende till hösten? Jag brukar oftast inte göra något speciellt med mitt utseende förutom att kanske klippa mig eller fixa gele naglar.
 
Vilket plagg gör den perfekta höst outfiten?  Helt klart en snygg och fin kappa tillsammans med ett par snygga skor o väska.
 
 
Med vilka spenderar du helst en regning höst dag med? Brukar vara med vänner, ta en fika eller plugga och tända en massa mysiga ljus.
 
Höst pyntar du ditt rum? Nae brukar nog inte göra det mer än att köpa lite nya ljus oså.
 
Vad är det bästa med hösten? Det bästa är helt klar kalla och mörka dagar då man bara kan ligga inne och kolla på en film eller serie och tända en massa fina ljus, så mysigt.
 
Dricker du något speciellt i höst? Jag älskar chai latte och typ te, ett jätte bra tips är söder te de är så gott och fruktigt. Varm choklad är ju också en stor favorit!