Helg!

Hej hoppas att ni har haft en bra vecka, min vecka har varit ganska seg och har känt mig så himla trött men de kanske beror på vädret. Jag hoppa att vi får lite sol nån dag de skulle vara ganska skönt även fast jag älskar hösten. Idag så har jag varit i skolan och sedan efter så mötte jag upp Linnea för en fika, vi gick till ett mysigt fik i stan. Vi satt där i 2 timmar och pratade om allt möjligt så mysigt, jag tog en blåbärspaj och en chai latte så himla gott. Nu ikväll så har mamma och jag beställt pizza från onlinepizza.se så vi ska bara mysa ikväll och kanske ät nått gott snacks framför tv:n. I helgen så ska jag kanske på bio med pappa eller bara hitta på nått med han, har inte träffat han på typ 1 vecka nu så ska bli kul. Ska även försöka fixa en ny headerbild också, den som jag har nu är bara en nödlösning. Hoppas att ni får en bra kväll så syns vi imorgon puss och kram.
 
OBS! Här är en bild på mig tänkte jag har ju inte lagt ut någon en, men man kanske inte ser ansiktet så bra men det är ju nått sålänge.
 

Kommentarer:

1 Julia Johansson:

Så fint hår du har! :D

Svar: tack!
Nora Fredriksson

Kommentera här: